Máte plány, jasné ciele a tvrdo pracujete. A predsa sa môže niečo pokaziť. Blesk z jasného neba, veľká voda, zlodeji, chyba zamestnanca alebo proste zlá zhoda okolností. Potreba poistenia majetku pred poškodením by mala byť samozrejmosťou každého zodpovedného podnikateľa.
Pretože aj mať možnosť pokračovať v práci je to, na čom záleží.
Poistenie Moja Firma poskytuje komplexnú poistnú ochranu majetku proti rôznym rizikám a všeobecnú zodpovednosť pre malých a stredných podnikateľov, ale aj organizácií a združení z nepodnikateľského sektora. Poistenie vám dá istotu, aby ste sa mohli plne sústrediť na svoju prácu. A keby sa predsa len niečo pokazilo, budete môcť ísť ďalej.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Produkt Moja Firma je vhodný pre živnostníkov, fyzické osoby podnikajúce na základe osobitných predpisov (lekárov, advokátov, znalcov, architektov a i.), právnické osoby, ale aj pre záujmové a občianske združenia, spoločenské organizácie, rozpočtové a príspevkové organizácie a pod. Môžu si ho tiež uzatvoriť majitelia nehnuteľností, ktoré slúžia na prenájom či osoby podnikajúce na rodné číslo.
Nehnuteľný majetok
Hnuteľný majetok
Strojné a elektronické zariadenia
Súbor skiel
Zodpovednosť za škodu
Preprava vecí
Prerušenie prevádzky
Pri produkte Moja Firma si môžete dojednať nasledujúce riziká:
Združený živel
Odcudzenie poistenej veci
Vandalizmus
Sklo
Peňažný posol
Lom stroja a elektroniky
Zodpovednosť za škodu
Preprava zásielky
Prerušenie prevádzky
Ako môžem poistenie uzatvoriť?
Produkt Moja Firma dojednáte jednoducho v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistné krytie začína a kedy zaniká?
Poistenie začína dňom uvedeným v poistnej zmluve. Končí uplynutím dohodnutej doby poistenia, písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán, dohodou medzi poistníkom a poisťovňou, ukončením činnosti poisteného, resp. poistníka alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovej lehote.
Kedy poistné platiť?
Poistné môžete platiť jednorazovo, ročne, polročne alebo štvrťročne. Periodicitu platby si môžete nastaviť podľa vašich preferencií. Počas poistného obdobia si môžete periodicitu platby poistného zmeniť prostredníctvom určeného tlačiva.
Ako poistné platiť?
Poistné môžete uhrádzať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne, inkasom z účtu poistníka alebo platobnou kartou.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k poistnej udalosti, bezodkladne ju oznámte, prosím, telefonicky na čísle 0850 111 566 alebo elektronicky cez online formulár.
Pripravte si nasledujúce údaje:
Po vzniku škody vykonajte opatrenia, aby sa škoda nezväčšovala. Ak to nie je nutné, nemeňte stav spôsobený poistnou udalosťou pred vykonaním obhliadky a bez súhlasu poisťovne.
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy poškodený, teda osoba uvedená v poistnej zmluve ako poistený.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Akúkoľvek poistnú udalosť oznámte poisťovni bezodkladne.